Foreningen

Andelsboligforeningen Kornblomsten blev stiftet i 1995 hvor ejendommen blev erhvervet for 7.300.000 kr.

Ejendommens seneste offentlige vurdering er sat til 42.500.000 kr.

Kornblomsten er beliggende på Femkløvervej 2, Sundholmsvej 49 – 53 og Kornblomstvej 1. 2300 København S.

Ejendommen er ca. 100 år gammel og blev opført som en privat udlejningsejendom, der har haft flere ejere før andelsboligforeningen købte den.

Ejendommen har 50 lejligheder fordelt på 2-værelses, 2 ½ værelses, 3-værelses og 4-værelses, mindste lejligheder er på 63 kvm og den største er på 153 kvm.

Siden ejendommen blev købt af andelsboligforeningen er der løbende foretaget forbedringer, herunder nye vinduer, nyt tag, renoverede opgange og facade. Ejendommen har indlagt internet og kabel TV og kan selv vælge udbyder.

Ejendommen deler et nyere gårdanlæg med genboejendommen, der også er en andelsboligforening. I gårdanlægget er der legeplads, plæner, borde/bænke og mulighed for at grille.

Formand – Risa Hammen.
Næstformand og kasserer – Arne Hansen.
Medlem – Jonas Justensen.
Medlem – Cristina Hanson

Medlem – Pia Kragsgård Olsen
Vicevært – Jimmi Fuhrmann.

(Opdateret 31/10/2021).